p r e s j a // (almost) night time reflection no. 1

Napisanie kilku słów sprawia ogromny problem. PRESJA. Nie wiem jak pokonać granicę (bardzo subtelną, tak nawiasem), co mogę napisać, a czego nie powinnam. PRESJA. I czuję, że to linia stworzona przeze mnie, niepewność wynikająca tylko z moich uprzedzeń.

KULT ura

K U L T u r a

Boję się wszystkiego. W S Z Y S T K I E G O.

Przeraża mnie świadomość życia w samotności. Trwania w bezruchu.

To chyba wizja mojego piekła.

One thought on “p r e s j a // (almost) night time reflection no. 1

  1. Ojej, widzę u Ciebie utwory Nicka, których nie znałam, więc już od początku masz moją wielką sympatię i koniecznie przesłucham pozostałe polecenia 🙂

    Like

Leave a Reply

